6 Kasım 2016 Pazar

TCA Nereden Alınır

TCA Asit Nerede Satılır


Arkadaşlar en sık sorulan soru bu asitinereden alacağım sorusu oluyor. Üstüne üstlük bazı dolandırıcılar dabu uygulamaları keşfetmiş, asiti, peelingi, vücut peelinci tca asit, tca türkiye, gibi onlarca site kurup insanları dolandırıyorlar. Gelen maillerin bir çoğunda insanlar bu durumdan şikayetçi. Ben de bir  yazıyla bunu size tekrar anlatmak istedim.

TCA Kimyasal Peeling Asiti



Tca "trichloroacetic acid" adıyla bilinen bir asit türüdür. Bu asit labaratuar asidi olarak kullanılmasının yanı sıra dermatologlar veya güzellik uzmanları tarafından cildi soymak amacıyla kullanılır. Eğer uygun oranda ve zamanda asiti cildinize uygular veya uygulatırsanız tcacildinize herhangi bir zarar vermeden cildinizi yenilemenizi sağlar. Ancak burada anahtar kelime ugunluk, bu yüzden asiti çok kontrollü kullanmalı, yüksek bekleme sürelerinde veyüksek oranlarda kullanmaktan kaçınmalısınız. Tabi herkesin cildi kendine özgü olduğu için asit oranını bir kaç deneme yanılma ile bulup sonrasında  bu oranda 1 dakikadan başlayıp süreyi de bulmalısınız.

TCA Satın Almak


TCA Nereden Alınır

Bakın arkadaşlar, bu asiti, fiziksel olarak güzellik merkezlerine satış yapan firmalardan, güzellik merkezlerinden veya eczanelerden alabilirsiniz. Onun haricinde yurtdışında ebaydan, amazon.com dan edinebilirsiniz. Türkiye'de ise internetten orjinal asiti sade doakimya.com sitesinden alabilirsiniz. Peki neden üzerine basa basa  doa kimyadan bahsediyoruz. Merak etmeyin ortağı değiliz, ama başka orjinal asit satan da yok. Eğer bu asiti satan bir firma varsa bana mail atsın numunesini göndersin bende kullandıktan sonra insanlara gidin şuradan alın diyeyim. 

Şimdi internette özellikle ankara kökenli onlarca  site var ve insanları dolandırıyorlar. Bakın insanlara verdikleri zarar sadece paralarını almak değil, geçenlerde bir mail geldi, bir kızcağız bu üçkağıtçılardan %30 asit almış, sonra etki görmeyince demek ki etki etmedi deyip gidip doa kimyadan %70 asit almış, sonuç ne  dersiniz, tabi ki derin bir yara ve soyulma. Ha çok şükür çok hafif bir iz dışında hepsi geçti. Ama arkadaşın cildi dirençli olmasa, hassas ve kızarık olsa ne olacak. Yani bu insanlar bu dünyada insanları dolandırarak 3 kuruş kazandıklarını sanıp vebale giriyorlar, kendileri bilirler, ama bu hesabı ahirette nasıl ödeyecekler, orasını hiç düşünmüyorlar.

Sahte TCA 


TCA Nereden AlınırŞimdi sahte tca satanların sitelerine baktığımda ortak özellikleri sitelerinde  çok fazla vaat vermeleri ve cilt bakımıyla ilgili anlatımlarda  bulunmaları. Oysa doa kimya sitesi dikkat ederseniz sadece uzmanlar kullansın diyor ve sorumluluk üstlenmediğini her tarafta defa defa yazıyor. Yani cildi yakan bir asiti gerçekten satıyorsanız bunun sorumluluğunu almak istemezsiniz ve bunu insanlara söylersiniz. Çünkü bu asiti insanların nasıl kullanacaklarını bilmiyorsunuz. Oysa bu dolandırıcılar sitede, asiti allandıra ballandıra anlatıp satmaya çalışıyorlar. Yani zaten asit satmadığı için, çıkıp rahatlıkla alın diyorlar.

Ayrıca sahte asitleri genelde "merck" gibi asiti üreten firmaların adıyla satmaya kalkıyorlar. Ha bir de kurumsal firma ciddiyetine uymayan şekilde, eldiven, kulak çubuğu, krem gibi şeylerle birlikte tca peeling seti diye satmaları ürünün ne kadar orjinal olduğu hakkında bilgi verebilir.

TCA Tavsiyelerim


Bakın evvela orjinal asit kullanmalısınız. Bunun için internetten alacaksanız doa kimya dan alın, onun harici eczanelere sorabilirsiniz, ama bir çoğu bilmiyor veya uğraşmak istemiyor. Her insanın cildinin kendine özgü olduğunu unutmayın bu yüzden asit alırken, ilk etapta  yüzünüzde kullanacaksanız %20, vücudunuzda kullanacaksanız %40 orandan fazlasını almayın. Eğer oran yetersiz gelirse sonra oranı yükseltirsiniz. Bekleme süresi olarak da ilk uygulamada 1 dakikayı geçirmeyin. Tabi kullanacağınız alanın ufak bir kısmında bir serçe parmağın ucu kadar alanda deneme uygulamaları yapmadan tüm cilde sürmeyin. Yani Ufak alanda 1 dakika bekletin, etkisi az olursa  başka bir yerde  gene serçe parmak ucu kadar yerde 2 dakika bekletin ona göre uygulamaya karar verip uygulayın. Unutmayın cildinizi en iyi siz bilirsiniz ve cildinizde  ufak denemeler yaparak cildinize uygun oran ve zamana siz karar vereceksiniz.

Yazıyı daha fazla insan mağdur edilmesin, dolandırılmasın diye internette paylaşırsanız sevinirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder