20 Ocak 2015 Salı

Jilet İzi Sİlme

Jilet İzi Silme


Tca kimyasal peeling ile jilet izleri silinebilir. İmkansız demeyin nasıl olduğunu size aktaracağım, ama ilk olarak bilmeniz gereken şey sabırlı olmaktır. Asitle kontrollü hasarlar oluşturarak izlerden kurtulabilirsiniz. Peki bu nasıl olacak?

Bu konuda en iyi örneği telefonda bana özcan bey anlatmıştı. Diyelim ki yolda yürürken düştünüz ve kolunuz çizildi veya sıyrıldı ve yara oldu, ne olur? Kolunuz kabuk bağlar bir süre sonra kabuk atar, pembe bir deri çıkar ve o deri normale döner. İşte tca ile yaptığınız tam olarak bu, bu yara işlemini defalarca kere yapıyorsunuz ve cildiniz minik minik yeni bir deri oluşturuyor. Tabi bu işle bir sene sürebilir, sabırlı olup cildi hafif hafif soymalısınız derin soymalar cilde zarar verebilir.

 

Jilet İzi Nasıl Silinir




Jilet İzi Sİlme
Çeşitli nedenlerden dolayı yüzünüz ya da vücudunuzun herhangi bir yerinde jilet izi meydana gelmiş olabilir. Artık sizde bu iz ile yaşamınızı sürdürmek istemiyorsanız o zaman, TCA ile tanışabilir ve çok kısa bir süre içerisinde bu izlerinizden kurtulmayı başarabilirsiniz. Bunun garantili bir çözüm olduğunu ve kesin sonuçlar alacağınızı da belirteyim. Ancak bu işlem 3-4 ayda sonuç vermez. Bir sene kadar uğraşmanız gerekecek.

TCA nedir


TCA yöntemi derinin kazınma işlemidir. İstediğiniz oranda derinizi kazıma ve altından yeni deri çıkarak var olan izlerin kalıcı olarak giderilmesini sağlayan bir uygulamadır. Daha diri ve genç bir cilde sahip olmak isteyenlerinde son yıllarda tercih ettikleri tedavilerden biri olmaktadır.

Kesin Sonuç Elde Etmek Mümkün Mü


Jilet İzi Sİlme
Jilet izi silme için bu zamana kadar uygulayan kişilerde net olarak kesin sonuçlar elde edildiği bilinmektedir. Ameliyatsız, estetik olmak istemeyen kişilerin bu seçenek üzerinde durdukları da malum. Ayrıca diğer çözümlere göre oldukça da ekonomik bir yöntem. Sizde güvenilir estetik merkezleri sayesinde veya evde kendiniz uygulayarak jilet izlerinden kurtulmayı başarabilir ve böylece yepyeni bir cilde sahip olabilirsiniz.

 

Jilet İzi Silmede TCA Nasıl Uygulanır


Cilt yapısının hassasiyetine bağlı olarak derecelendirilebilen TCA peeling uygulamasında ilk adım cilt tipine uygun derecelendirilmiş solüsyonu seçmektir. Burada bilinmesi gereken en önemli durumun ilk uygulamada sorunun çözülmesini sağlamak amacıyla cildi zorlayan, gereğinden fazla oranlı solüsyon ve cilde temas süresinin fazla olması gibi yaklaşımların kesinlikle tehlikeli olduğudur.

Jilet izi silme tedavisinde kullanılacak TCA oranı % 40 ortalamarında olurken, ten rengi ve cildin hassaiyetine bağlı olarak % 50 oranına kadar yükselebilmekdir. Fakat her zaman için %25 tca ile başlamanız faydanızadır. Uygulama esnasında TCA solüsyonu, öncesinde temizlenmiş olan bölgeye sürülüp, 1 dakika beklendikten sonra yıkanır.

Burada bir başka önemli konu cildinizde kontrol ugulamaları yapmaktır. Cildinize örneğin %30 luk bir asiti izin üzerine çok ufak bir bölgeye örneğin 2 cm kadar bir alan sürüp 1 dakika bekleyerek sonucu gözlemlemeniz gerekiyor. Yani her insanın cildinin hassaslığı farklı olduğu için asitin sizin cildinizde yaratacağı etkiyi gözlemlemelisiniz. eğer 1 kağıt kalınlığına yakın kalınlıkta bir deri soyulduysa tüm izlere 1 dakikadan uygulama yapılabilir. Ancak soyulma az olursa bekleme süresini arttırabilirsiniz.

En çok gelen sorulardan biri asiti neyle süreceğim sorusu. Öncelikle asiti sağlıklı deriye sürmemelisiniz. Yani kenarlara değdirmeden tam ortaya süreceksiniz. Genellikle kulak temizleme çubukları yeterlidir. Ancak iz çok geniş değilse yani dar ve inceyse bir kürdanın ucuna dolayacağınız pamukla ugulama yapmalısınız. uygulamayı tam izin orta noktasına itinayla yapın.

TCA Uygulama Sonrası Yapılması Gerekenler


TCA uygulamasının ardından uygulamanın olduğu bölge hemen yıkanmalı ve su ile cilt iyice arındırılmalıdır. Uygulamanın ardından, yenilenen derinin sağlıklı olması ve soyulmanın çabuk olması için, bir tüp madecassol kremin içerisine 5 ml e vitamini ve 5 gr çinko oksit karıştırılarak yapılacak merhem, uygulama sonrasında hasarlı bölgeye sabah akşam soyulma bitene kadar, sürekli sürülmelidir. 

Uygulama yapılan yerin doğrudan sıcağa ve soğuğa maruz kalmamasına önem verecek biçimde, dışsal etmenlerden korunması sağlanmalıdır. 

Jilet izinin  tamamen kaybolması sürecine kadar, 20 günlük periotlar da uygulanabilecek olan TCA peeling yönteminin, hassas ama bilinçli kullanımda, sorunun kesin çözümü için çok iyi bir tedavi yöntemi olduğu unutulmamalı ve cilt dengesinin sağlanması açısından önerilen mineral ve vitamin desteklerinin, 8 saat aralıklarla cilt soyulana dek cilde sürülerek, dokunun kendini güçlendirmesi sağlanmalıdır.

Ayrıca konuyla ilgili olarak tca kullanımı yazıma bakabilirsiniz. Konuyla ilgili asitleri nereden alabilirim sorusu çokca geliyordu asitleri doa kimya sitesinden alabilirsiniz asit etkisine ve nereden alınması gerektiğine dair çok soru ve yorum geldi, ben de size  tca nereden alınır yazısı yazdım ona bakabilirsiniz.

Makalemiz burada sona eriyor, sorularınızı yorumlar kısmından iletebilirsiniz, yazımızı  bir başka kişinin de  okuyup faydalanabilmesi için, kendiniz okuduktan  sonra paylaşırsanız seviniriz, sağlık ve esenlik dolu günler dilerim.
  • Google Plus'ta Paylaş
  • Pinterestte Paylaş

Kimyasal peeling hakkında bilgiler içeren bir blog yazarıyım. Kimyasal peelingle alakalı bu blogu 2014 yılından beri yayında bulunduruyorum. Blogumda edindiğim bilgileri objektif olarak sizlerle paylaşmaktayım. Ancak bu yazdıklarımının tıbbi tavsiye ve tedavi içerikli olduğu manasına gelmesin. Kİmyasal peeling konusunda bu bloğu yazmaktaki amacım bilginin paylaşılmasına naçizane katkı sağlamak.

Benzer Yayınlar

Jilet İzi Sİlme
4/ 5
Oleh

Soru Sor
avatar
Adsız
10 Temmuz 2015 04:56

selamlar pilingi koluma uygulayalı bir ay oldu, izler hafifledi fakat kahverengi bir leke bıraktı. geçici mi bunu merak ediyordum. ve bu durumda ne kullanmamızı önerirsiniz acaba?

Cevapla
avatar
Adsız
11 Temmuz 2015 06:43

Ben uyguladım 1 ay oldu izler hafifledi fakat hafif kahverengilik kaldı uyguladım bölgelerde . Bu geçicimi? Lütfen herangi bir bilginiz varsa paylaşabilirmisiniz bunuda cvp bekliyorum.iyi günler

Cevapla
avatar
11 Ağustos 2015 23:44

durum geçici merak etmeyin bölgede doku oluşumundan dolayı oluyor, bir sonraki uygulamada cildinizde daha az bekletin

Cevapla
avatar
11 Ağustos 2015 23:45

izler geçici merak etmeyin. ama bir sonraki uygulamada cildinizde 90 saniye kadar bekletin

Cevapla
avatar
12 Ağustos 2015 13:33

TCA peeling kaç gün be Hergünmü uygulanacak ,Bakım krem ve vitaminlerini kaç gün uygulanacak ???Acil cevap verirmisin ???birde bu yaz aylarında yapılırmı sorun olurmu

Cevapla
avatar
Adsız
19 Ağustos 2015 11:38

Merhaba . Nerden aldınız tca asiti

Cevapla
avatar
27 Ağustos 2015 23:38

hayır ya tca ayda bir uygulanır

Cevapla
avatar
27 Ağustos 2015 23:38

güneş göstermezseniz sorun olmaz

Cevapla
avatar
27 Ağustos 2015 23:39

doa kimyadan alabilirsiniz

Cevapla
avatar
Adsız
4 Eylül 2015 23:36

merhaba ben bir hafta önce ameliyat izime %40 tca uyguladım soyulma bitti fakat şuan yanıktan sonra kabuk atmış gibi kıpkırmızı o bölge.Yakmış olabilirmiyim doktora basvurmalımıyım yoksa olağan birşey mi cevap bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

Cevapla
avatar
11 Eylül 2015 14:57

Selamun aleyküm tca ayı kac gun sureyle uyguluycam ve gecirir mi ? Sürdükten son ra neler yapicam ?

Cevapla
avatar
Adsız
15 Eylül 2015 18:53

Cinko oksit yada 6%d panthenol kullansam olur mu

Cevapla
avatar
25 Ekim 2015 10:20

Merhabalar ben kolumda ki jilet izleri ve acaba benleri de geçiriyor mu diye ufak bir alana internetten sürekli okuduğum tca uygulaması yaptım yaklaşık 4 gün oldu kullanalı. %40 tca olanından kullandım ve sanırım cildimde biraz fazla tuttum (4-6 dk arası) Sonra bol su ile yıkayıp üstüne bepanthol sürdüm nemlendirmesi için. 2 gün bepanthol sürdüm sürekli ve ondan sonra bepanthen plus kullanmaya devam ettim. Üzerinden 4 gün geçmesine rağmen hiçbir soyulma yaşamadım ve cildin tca sürdüğüm kısmı resmen renk değiştirdi. Evet kararmayı bekliyordum ama bende en başından beri çok koyu mor ve kahverengi karışımı bir renk oluştu. Şuan üst deri sanki ayrılmış gibi yani buruş buruş oldu ama hala ıslak ıslak ve dediğim gibi hiçbir yerden dökülme olmadı bu yüzden altta ki derinin rengini göremiyorum. Şuan köşe tarafları hala koyu orta taraf ise koyu kırmızı-pembemsi bir renkte. Acaba fazla tutman sonucu cildimi tamamen yakmış olabilir miyim? Cildiyeye gitmeme falan gerek var mı yoksa normal bir durum mu? Bu da fotoğrafı;
http://www.kadinlarkulubu.com/forum/index.php?attachments/img_20151025_091019-jpg.1667799/

Cevapla
avatar
19 Aralık 2015 14:36

yani o kızarıklıklar normal. zamanla pembeleşip sonrasında geçiyor. ama uygulamayı 1 dakikadan fazla yapmayın yani çok bekletip derin soymayın.

Cevapla
avatar
19 Aralık 2015 14:36

ayda bir yapılır tca. ilk uygulamada 1 dakikdan fazla bekletmeyin. izleri geçirir.

Cevapla
avatar
19 Aralık 2015 14:40

cildinizde fazla bekletmişiniz. ama sonrasında geçecektir merak etmeyin bakımına özen göstermeniz yeterli. ama bu kadar uzun tutmayın.

Cevapla
avatar
19 Aralık 2015 14:53

olur ama madecassol da kullanablirsiniz.

Cevapla
avatar
26 Aralık 2015 13:38

selm benim sorum tca %40 ı omuzumda sivilce sonrası ize sürdüm kahverengilik kaldı diger ay omuzmdaki sivilce sonrası izine düşük oranlı tca sürmem dahamı mantıklı olur çünkü deri ince ve leke derin değil

Cevapla
avatar
2 Ocak 2016 14:49

evet daha düşük oranlara tca sürün.

Cevapla
avatar
Adsız
4 Ocak 2016 14:43

Merhaba e maıl adresınız varmı sıze fıtıgraflı olarak bır sorunumu sormam gerekıyor ????

Cevapla
avatar
Adsız
26 Ocak 2016 00:01

Başka bir şekilde geçiremezmiyim

Cevapla
avatar
26 Ocak 2016 20:46

ben tca bulamiyorum😢

Cevapla
avatar
27 Şubat 2016 19:21

Merhabalar gerçekten işe yararmi cok arastirdim doakimya.com da buldum alip almamakta kaearsiz kaldim. Kolumu jilet degilde sert pilastik bi kalem vardi cam gibi keskindi ama onunla yaptim cokta fazla değil aslinda 7 8 tane yanyana ve derinligide faca kadar derin degil bunun icin yine %40 mı almaliyim ve nasil uygulamaliyim ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

Cevapla
avatar
27 Şubat 2016 19:24

Merhabalar ben cok arastirdim bu siteyide okudum almayi düsünuyorum. Kolumdaki izler cok derin degil gercek faca ilede yapmadim sert plastik bir kırık kalemdi ama keskindi ucu. Doakiya.com da buldum. Sizce nasıl kullanmaliyim sadece o bolgeye mi yapmaliyim ?

Cevapla
avatar
Adsız
2 Mart 2016 22:32

e vitaminini nerden alabiliriz ve intrenneten linkini atabilirmisiniz

Cevapla
avatar
16 Mart 2016 22:36

Ben jilet izleri için yüzde 30 tca kullanıyorum ama yaraya fazla etki etmiyor yaranın dışına etki ediyor ne yapmam lazım teşekkür ederim

Cevapla
avatar
29 Mart 2016 14:56

Merhaba benim.kolumda çok kötü ve derin olmayan çizikler var ben 1 buçuk ayda 2 defa tca30 uyguladım 1 dk tutum ve sonra yıkayıp Bepantenol krem kullandım izlerde hiçbir değişiklik olmadı acaba yanlış mı yapayorm yardımcı olurmusunuz?

Cevapla
avatar
1 Nisan 2016 22:30

merhaba kolumda kahverengi bir leke oluştu ve buruş buruş oldu kalıcı mıdır napmalıyım

Cevapla
avatar
1 Nisan 2016 22:33

benim kolumda buruş buruş ve kahverengi bir görünüm oldu geçici midir

Cevapla
avatar
12 Nisan 2016 03:10

Kolumda jilet izleri var % kaç tca ile baslamyaliyim

Cevapla
avatar
14 Nisan 2016 19:07

Izin hemen üstüne direk mi uygulamaliyiz ve ne kadar miktarda ?

Cevapla
avatar
21 Nisan 2016 16:25

Tca yı çok beklettiğimiz zaman derinmi soyuyor

Cevapla
avatar
Adsız
26 Nisan 2016 17:19

Şuan durumunuz nedir ?

Cevapla
avatar
Adsız
4 Mayıs 2016 21:39

Nerden alıcaz tca yı

Cevapla
avatar
Adsız
12 Mayıs 2016 14:27

Slm bnmde kolumda jilet izleri ve dögmeler var bu tca nasil bir ilac bilgi verirmisinz

Cevapla
avatar
20 Mayıs 2016 16:46

Selam benim kolumun üst kısımlarında yani omuzda derin ve kabarık jilet izleri var. Az önce doa kimyadan yüzde 30 tca siparişi verdim. En kısa zamanda bu izlerden kurtulmam lazım sağlık raporu alabilmem için. Bu ürünü hergün yada bikaç günde bir kullansam sorun olurmu ?

Cevapla
avatar
26 Mayıs 2016 00:00

Merhaba derin izler için kullansak problem olur mu acaba ? İse yarar mı

Cevapla
avatar
31 Mayıs 2016 17:22

Ben kolumdaki izler için kullanıcam ama hamileyim . birsey olur mu ???

Cevapla
avatar
2 Haziran 2016 02:02

Meraba ben bilinçsiz bi şekilde yapmak istemiyorum bu işlemi yapan bi yer var mı ?

Cevapla
avatar
4 Haziran 2016 16:05

Kolumda faça izi var etkili olur mu acaba

Cevapla
avatar
Adsız
5 Haziran 2016 20:34

merhaba bakım kremini ne kadar kullanmalıyız acaba

Cevapla
avatar
15 Haziran 2016 14:42

Tca uyguladim 3 gun oldu morluk gecyo yavas yavas soyulma olmadi kremler nemlerdiriyi ya acaba obdan mi surmesem mi ki kremi

Cevapla
avatar
15 Haziran 2016 14:44

Iletusime gecebilirmiyiz sizinki gecti mi

Cevapla
avatar
Adsız
18 Haziran 2016 14:38

Ise yaradi mi serpil?

Cevapla
avatar
Adsız
18 Haziran 2016 14:52

Ise yaradi mi?

Cevapla
avatar
20 Haziran 2016 04:38

Selamun aleykum,benim de arkadaşımın jilet izleri konusunda sorunları var ve bu konuda az bi araştırma yaptim. Yaptığım araştırmaya göre jilet izleri anca ameliyatla gecilebilirmis,bunun başka bi yolu falan yokmuş jilet izi ameliyatsiz gecer diyenler para tuzagi icin insanlari kandiriyormus. Ve arkadaşım da buna dayanarak ameliyat olmayı düşünüyordu taki sizin şu tca dediginiz ürünün reklamını görene kadar...şimdi tabi biz ikilemde kaldik birileri çıkıp bunun ameliyatsiz tedavi yöntemi yoktur diyor ki bunu söyleyenler ellerinde kapı gibi diplomasi olan doktorlar kimi de tca gibi ürünleri tanıtıp hayır bunun ameliyatsiz tedavisi vardir diyor. Şimdi biz ne yapalım( diye kararsız kaldik bu konuda bize yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

Cevapla
avatar
25 Haziran 2016 13:22

Benim dövmelerim büyük altlarındada jilet izi var uyguladım 6 gün oldu ama böle böle uyguladım iki dakika sürdüm şuanda deri buruşuk oldu mor rengi aldı bu normalmi ? Dövme ile beraber altaki jilet izlerinide geçicirmi ? Sabah medacasol akşam bepanten kullanıyorum günde iki kez

Cevapla
avatar
Adsız
27 Haziran 2016 02:14

Merhaba kolumdaki jilet izlerini gecirirmi

Cevapla
avatar
Adsız
29 Haziran 2016 17:29

s.a bnm kollarımda da izler var bu tca yı sürdükten sonra nemlendici olarak bepantenol kullansak olur mu

Cevapla
avatar
Adsız
1 Temmuz 2016 04:44

bu ürünü nerden temin ediyoz???

Cevapla
avatar
Adsız
1 Temmuz 2016 19:25

koldaki kalın çizık izleri için %25 ne kadar etkili olur, direkt ½40 kullanmak mı doğru olur. bir de soyulma olana kadar sabak akşam mı uygulayacağız?

Cevapla
avatar
13 Temmuz 2016 16:24

Tca sonrasi merhem her ay yeniden hazirlanmalimi yoksa var olan merhem kullanilabilirmi

Cevapla
avatar
Adsız
13 Temmuz 2016 20:03

Ben doa kimyadan istetdim ne ZAMAN ulaşır elime acaba ?

Cevapla
avatar
Adsız
15 Temmuz 2016 16:41

nerden alınıyo tcea pealing peki

Cevapla
avatar
29 Temmuz 2016 00:24

Benim kollarimda 13 senelik jilet izleri var yuzde kaç almalıyım tca yı. Bayan olarak .baska bir sitede karbonatli soguk suyla asitten sonra yıkayın diyor.daha sonra hangi krem kullanılmalı ve kacgun suya degmemeli tşk.

Cevapla
avatar
9 Ağustos 2016 11:17

ben ulaşabilirmisiniz raziyecvk@gmail.com

Cevapla
avatar
Adsız
13 Ağustos 2016 15:17

Meraba bnm yüzümde bikaç kesik izi ve delikli bölgeler var . bunun için kaç tca yı kullanmam gerek .?

Cevapla
avatar
Adsız
19 Ağustos 2016 11:14

Ben jilet izlerime %50 tca aldim sorun olur mu

Cevapla
avatar
20 Ağustos 2016 19:39

Slm kollarimda jilet izi ve sigara yaniklari var gerçekten bunları yok edecek ne yapabilirim sizden cevap bekliyorum teşekkürler

Cevapla
avatar
20 Ağustos 2016 19:42

Kolumda jilet izleri ve sigara izleri var ne yapabilirim geçmeleri için yardım edin lutfen

Cevapla
avatar
30 Ağustos 2016 23:06

Tca uygulamasini kullanan herhangi biri benimle iletisime gecerse sevinirim sormak istedigim şeyler var
Tel: 0542 264 5741

Cevapla
avatar
6 Eylül 2016 12:05

MERHABA. BENİM KOLUMDA SIK SIK AMA DERİN OLMAYAN JİLET İZLERİ VAR BU YÖNTEMİ YAPSAM Bİ İŞE YARAR MI CEVAP BEKLİYORUM LÜTFEN

Cevapla
avatar
6 Eylül 2016 12:06

merhaba. benim kolumda sık sık ama derin olmayan jilet izleri var. bu yöntemi yaparsam geçer mi

Cevapla
avatar
21 Eylül 2016 17:09

Selam benim siparişim geldi tca dan haric bi tane daha sise var icinde ustunde hic yazı yok o ne işe yarıyir nasıl kullanılacak

Cevapla
avatar
Adsız
21 Eylül 2016 18:55

Kolumda neşter izi var tca kullandımda güneşe kac saat sinra çıkabilirim

Cevapla
avatar
Adsız
24 Eylül 2016 00:04

merhabalar benimde kolumda jilet izleri var kesinlikle derin değiller kolumu bu hale koyalı 4 ay geçti izler çok az kaldı ama polislik başvurusu yapacağım için hepsinin geçmesi gerekiyor çok araştırdım tca yöntemini acaba birkaç sorumu cevaplar mısınız 1. hazırladığımız merhemi günde üç kere süreceğiz peki merhemi sürdükten sonra yıkamamız gerekiyor mu yoksa sürüp kurumaya mı bırakacağız 2.ayda bir kere tca assitini peeling yapacağız ama merhem sonrası 10 gün içinde kabuk bağladı diğer 20 gün herhangi bişey yapmalı mıyız 3. tca asitini sürüp bir dakika bekledikten sonra yıkarken elimiz temas ederse sorun olmaz değil mi cevap verirseniz sevinirim çünkü uygulamaya başlamadım korkuyorum doğrusu

Cevapla
avatar
Adsız
24 Eylül 2016 00:05

ve ayrıca izler derin değiller kolumda 15 tane ufak ufak iz var %25 yeter mi tca

Cevapla
avatar
26 Eylül 2016 18:46

MERHABA BANA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ INTERNETTE ARASTIRMA YAPARKEN BU SAYFA DENK GELDI GERCEKTEN DOGRUMUDUR YOKSAM YALAN MI HABER YAPIYORSUNUZ

Cevapla
avatar
28 Eylül 2016 10:38

Kollarımdaki iç tarafında bileklerimde 20 yıl öncesine ait jilet izleri var %30 TCA peeling kullandım ama hiç bir değişiklik yok soyulma oluyor ama alttaki o scar dokusu aynen duruyor 10 hazirandan beri kullanıyorum

Cevapla
avatar
6 Ekim 2016 20:56

Mrb bende de böyle izler var bana ilacı nerden alacagimdan biraz bahsedin ne aralıklarla kullanmam gerekiyor kesin çözüm varmi

Cevapla
avatar
9 Ekim 2016 14:00

Mrb kolumdaki bicak izleri icin%30luk tca asit kullanacam gecirirmi acaba

Cevapla
avatar
11 Ekim 2016 13:18

7 yıllık jilet izleri var kolum da nasıl geçer

Cevapla
avatar
Adsız
12 Ekim 2016 08:37

Merhaba %70lik tca aldım kolumdaki çiziklere uyguladim uyguladiktan sonrafaca izlerinde morluklar oldu gecicidir degil mi? Aynı sekilde bilegimdeki yerede uygulayabilirmiyim bekletme oranini azaltarak

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:35

asit oranı çok yüksek. bekleme süresini az tutun. yüksek oranlı asit izi daha çabuk geçirir ama kahverengi iz bırakabilir.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:35

tca kimyasal peeling işlemi yapabilirsiniz.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:36

sabırlı olursanız tabi ki geçer

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:36

asiti doa kimyadan alabilirsiniz. 20 günde bir uygulayabilirsiniz.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:37

işlem aylarca sürer hafif hafif kenarlardan uçlardan daralma başlar. ilk etkilerini 3-4 ay sonra görmeye başlarsınız sonra etkiler çok hızlı ortaya çıkar.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:39

neden yalan söyleyelim ki. İşin mantığı basit cildi soydukça deri yenilenir ve siz bunu aylarca tekrar ederseniz izler yenilenen deriyle kapanır.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:41

bir sene uğraşmayacaksan asit cildini 3-4 ayda düzeltmez. 20günde bir tca yapabilirsin merhemi 10 gün kullanman yeteli

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:42

cildin hassasiyetine göre değişir. yani cildin bu oranda bir kağıt kadar soyuluyorsa yeter tabi. ama soyulma yeterli değilse oranı yükseltmelisin.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:42

uzun kollu giyersen dilediğin zaman çıkabilirsin.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:43

emrah muhtemelen sana sahte ürün sattılar. öyle iki şişe gönderilen ürünler sahte ürünler.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:43

sabırlı olursanız tabi ki geçer

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:44

ercan üst deriyi çok ince ve yüzeysel olarak soymalısın

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:44

%20 veya %25 kullanılabilir. ancak kontrollüol ve fazla bekletme

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:46

oran için kesin bir şey söylenemez. arıda da yazdığım gibi asit şu şekilde işe yarar Diyelim ki yolda yürürken düştünüz ve kolunuz çizildi veya sıyrıldı ve yara oldu, ne olur? Kolunuz kabuk bağlar bir süre sonra kabuk atar, pembe bir deri çıkar ve o deri normale döner. İşte tca ile yaptığınız tam olarak bu, bu yara işlemini defalarca kere yapıyorsunuz ve cildiniz minik minik yeni bir deri oluşturuyor. Tabi bu işle bir sene sürebilir, sabırlı olup cildi hafif hafif soymalısınız derin soymalar cilde zarar verebilir.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:46

https://doakimya.com/urun/e-vitamini-alfa-tokaferol

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:47

yaranın tam üzerine sürmelisiniz. ve sabırlı olun bekleme süresi de önemli tabi

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:48

cildiniz soyuluyor mu. yani asit orjinal mi. ve izlerde sabırlı olmalısınız. orjinal asitle işlem 1 sene ve daha uzun sürebilir

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:48

oran değişmekle birlikte %30 veya %40 tca kullanılabilir

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:49

evet derin soyar bu da hızlı iyileşme demek ama kahverengileke bırakabilir.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:50

evetsadece izin üzerine sürmelisiniz. bir kulak çubuğu veya kürdan ucuna dolayacağınız pamuğu asite batırıp uygulama yapmalısınız

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:50

hayır taha ürünü en erken 20 günde bir kullanabilirsin

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:51

yarar ancak izin geçme süresi uzun sürer. yani 1 sene değilde derin izlerde 2 seneyi bulabilir.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:51

güzellik merkezleri seansı 300-400 liradan kimyasal peeling yapıyorlar

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:52

uygulamadan sonra 8 ila 10 gün kadar

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:53

asiti çok bekletmişsinizdir. soyulduktan sonra biraz geç iyileşir ama sorun olmaz genelde.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:55

şimdi ameliyatla çok kısa sürede bu izler geçer çünkü yama yapıyorlar.ama orada da başka dikiş izlerikalıyor diye biliyorum. asit bu izleri size kısa sürede geçirmez. yıllar alabilir. çünkü asit hafif hafif soyar cildi. yukarıdaki yazıda nasıl iş gördüğünü yazdım

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:55

cildi bir bütün olarak yeniliyorsunuz.dövmeile birlikte izlerde geçer. ama sabırlı olmalısını.bir de çok bekletmeyin

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:56

madecassol e vitamini ve çinko oksit karışımı iyidir. ancak ara sıra bepanthene de sürebilirsiniz.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:56

oran için kesin bir şey denemez her ciltte etkisi farklıdır.

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:57

buzdolabında saklarsanız kullanabilirsiniz

Cevapla
avatar
6 Kasım 2016 17:57

yani karbonatlı su da kullanılabilir asit sonrası. ama karbonatlı su kullansanız dahi her uhygulamadan sonra muhakkak yıkayın

Cevapla
avatar
Adsız
7 Kasım 2016 23:18

Merhaba 3,5 senelik cam kesigi izleri gecermi ve kaclik tca kullanmaliyiz

Cevapla
avatar
7 Aralık 2016 08:45

Slm tca uygulandıktan sonra bakım için contratubex yeterli olurmu

Cevapla
avatar
24 Aralık 2016 13:17

contratubex ile birlikte madecassol e vitamini çinko oksit vb. kullanılması iyi olur. ama contratubex etkili bir krem biraz da pahalı

Cevapla
avatar
24 Aralık 2016 13:17

sabırlı olursanız geçer ama uzun sürer, 8 ile 10 ay düzenli uygulama yapmak laızm

Cevapla
  • Google Plus'ta Paylaş
  • Pinterestte Paylaş